به نام انکه جان را فکرت آموخت * چراغ دل به نور جان برافروخت


سلام

بی شک در شرایط کنونی، بحث هسته ای و لغو تحریم ها، دغدغه هر ایرانی است. آیا تحریم ها لغو خواهند شد؟ آیا تغییری ایجاد خواهد شد؟ وضع زندگی بهتر خواهد شد یا بدتر؟ و سوالاتی از این دست که ذهن هر ایرانی و ایران دوستی را به خود مشغول کرده است.

الهام حاجی پور هستم. فوق لیسانس علوم تربیتی با 8 سال سابقه در آموزش و پرورش و 3 سال مدیریت که یک سال آن مدیریت مجتمع و 2 سال دیگر آن مدیریت دبیرستان می باشد.

ماحصل فعالیت های علمی بنده 4 مقاله علمی- پژوهشی است که دو فقره از آنها در نشریات ISI به چاپ رسیده است و در سال تحصیلی 93-94 یکی دیگر از مقالات اینجانب توانست در استان (آذربایجان غربی) مقام اول را کسب نماید. همچنین اینجانب جزو نفرات برتر مسابقات شطرنج بوده و در این رشته توانسته ام مقام های قهرمانی استان را کسب نمایم.

من نیز به عنوان یک ایرانی و ایران دوست سوالات و دغدغه های ذکر شده در صدر جریده پیش رو را دارم. به طوری که اهمیت موضوع هسته ای مرا بر آن داشت تا به بهانه شانزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور اقدام به ساخت این وب نوشت نموده و با ایجاد محفلی دوستانه در راستای ارائه یافته ها و ساخته های خویش حول موضوع فرصت های پس از تحریم، در خدمت هموطنان عزیزم باشم و دراین فرصت پیش آمده تلاش خواهم نمود به عنوان یک معلم، بخشی از دانسته ها و یافته های خود را در معرض قضاوت شما عزیزان بگذارم. 

همچنین منتظر نظرات سازنده شما بزرگواران نیز خواهم بود.

لحظات غنی و پرنشاطی را برایتان آرزومندم

الهام حاجی پور